قدم به قدم در سئو سایت پزشکی

سئو و بهینه سازی سایت پزشکی این است که وب سایت شما در نتایج یک موتور جستجو امتیاز خوبی داشته باشد

به عبارت دیگر به مجموعه اقداماتی که وب سایت شما را در نتایج حاصل از جستجوی یک کلمه یا عبارت در موتورهای جستجو در صفحه اول  نمایش داده شود SEO گفته می شود. روش های قدیمی دیگر جوابگو نیست. 
با پیشرفت خدمات دیجیتال برای مراجعین خدمات پزشکی، بیماران به دنبال بیمارستان های جدی ، پزشکان و مراکز درمانی به صورت آنلاین و اغلب از طریق موبایل هستند و ۵۵ درصد از جستجوگران از سه نتیجه ارگانیک اول عبور نخواهند کرد ، اگر در سئو سرمایه گذاری نکنید در رقابت دریافت کلیک جا می مانید.

سئو سایت پزشکی

امروزه همانطور كه خود شما می دانيد اگر مشكلی برای كاربران پيش بيايد سريعا آن را در گوگل سرچ می‌ كنند و وارد سايت های برتر‌ آن حوزه می شوند و البته كه مطالب آن ها را مطالعه می كنند، اگر شما محتوای خوب داشته باشيد ممكن است كه كاربر به صفحه های ديگر سايت شما رجوع كند و اگر محصولی مناسب داشته باشيد به راحتی می توانيد آن را به فروش برسانيد و البته تمامی اين موارد موقعی است كه كاربر وارد سايت شما شده باشد و سايت شما از ترافيك خوبی برخوردار باشد، شما می توانيد با سپردن سايت پزشكی خود به سايت ما از سئو سايت خودتون اطمينان حاصل كنيد و در فروش خود شكی نداشته باشيد.
مقوله‌ی پزشکی یکی از مباحثی‌ست که مردم به صورت روزمره با آن مواجهند. این مردم در بستر اینترنت به عنوان همان کاربرانی شناخته می‌شوند که جذب آن‌ها می‌تواند امتیاز سایتتان را بالا ببرد، شما را به صفحه‌ی اول گوگل برساند و در نهایت باعث کسب درآمد بیشتر سایتتان شود.
سئوی پزشکی فرآیند افزایش رتبه پس از طراحی وب سایت پزشکی در موتورهای جستجو است تا پزشکان و مراکز درمانی شما بتوانند بیماران بیشتری که به دنبال خدمات پزشکی و درمانی هستند را به سمت خود جذب کنند.

اهداف سئو سایت پزشکی

1.برندسازی
2.بازدید بیشتر از وب سایت
3.افزایش ترافیک سایت
4.ایجاد رتبه مناسب در جستجوی موتورهای جستجوگر
5.کمک به دیجیتال مارکتینگ در حوزه پزشکی 
6.جذب بیماران
7. افزایش درآمد

قدم به قدم در سئو سایت پزشکی

استراتژی سئو سایت پزشکی

•    مرحله ۱: استراتژی کلی وب سایت –از تکنیکال تا ظاهر سایت
•    مرحله ۲: بازاریابی محتوایی سایت
•    مرحله ۳: سئو محلی و داشتن استراتژی برای جذب ترافیک ارگانیک
•    مرحله ۴: بازاریابی در شبکه های اجتماعی
•    مرحله ۵: سئو هوشمندانه و ایجاد آمادگی برای تبلیغات گوگل (مطالعه “مزایای استفاده از گوگل ادز” می تواند مفید باشد.)
•    مرحله ۶: مدیریت و بازاریابی بررسی ها و نظرات آنلاین بیماران با استفاده از روشهای CRM
•    مرحله ۷: بازاریابی از طریق ایمیل و پیامک برای جذب ترافیک و افزایش فروش خدمات
•    مرحله ۸: اتوماسیون فرآیند تبدیل مشتری

چک لیست آخر سئو سایت پزشکی

در انتهای اين موضوع بهتر است چك ليست نهایی را برای شما شرح دهيم:
•    برطرف كردن نياز مشتری در ابتدای سئو
•    در صورت نداشتن وقت برای سئو سايت می‌ توانيد به تيم سامانه فعال مراجعه و درخواست كمك كنيد.
•    نحوه درست ايجاد استراتژی سئو تيم سايت ما
•    ايجاد تقويم توليد محتوایی در بازه زمانی مشخص
•    توليد محتوای با كيفيت( تعداد كاراكتر محتوا مهم نيست بلكه كيفيت حرف اول را می زند)